Hotel John F GmbH ARCOTEL John F Berlin sucht in eine/n Front Office Agent (all genders) (ID-Nummer: 11344219)
ITV Studios Germany Holding GmbH sucht in Berlin eine/n Office Manager (all genders) in Teilzeit (ID-Nummer: 11627764)
adesso SE sucht in eine/n Consultant Project Management Office Banking (all genders) (ID-Nummer: 10566468)
von erklärungsbedürftigen Dienstleistungen und Produkten im IT-Umfeld, idealerweise aus dem Bereich Data Analytics Interesse und Verständnis für IT-technische ThemenSicherer Umgang mit MS Office (insbesondere PowerPoint
mit Freude am VertriebVertriebserfahrungen im Bereich Managed Services, idealerweise im Bereich Infrastruktur- & Cloud ServicesInteresse und Verständnis fürs IT Service ManagementSicherer Umgang mit MS Office
auf Veränderungen. Wichtig sind uns sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift sowie ein versierter Umgang mit MS-Office (Word, Excel) und Outlook. Vorkenntnisse in Sage HR Suite und Vivendi PEP
-day site management activities including site functionality, escalation management, planning and Client satisfaction Main point of contact for all campus related activity and office/building openings
and written (good), additional language advantages IT skills: fully conversant with SAP, MS office, communication tools Additional skills: Client oriented, being communicative and convincing, team
installations.Purchasing of furniture, organization of internal departmental office/space moves.Manage a team of receptionists and an Office Services Coordinator/ Building Operations Coordinator, including allocating
AgreementsEnsuring office housekeeping and cleanliness is delivered to the highest standard, working closely with cleaning vendors, monitoring works and conducting auditsResponding to all facilities projects, fitouts
office with floor-to-ceiling windows in the heart of Berlin Modern equipment Exclusive access to interesting companies and exciting projects in collaboration with Hays as a solid and stable partner
and a LinkedIn Learning account Workcation: work up to 90 days per year abroad in Europe Food and more: in the office, choose from a wide variety of snacks and drinks plus free lunch once a week Enjoy
Teamplayer Sehr gute Umgangsformen, sicheres Auftreten sowie Diskretion und Loyalität Sehr gute, anwendbare MS Office Kenntnisse Gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift IHRE VORTEILE
und haben anwendungssichere MS-Office-Kenntnisse, insbesondere in Excel Das Angebot: Agilität sowie deutliches und kontinuierliches Unternehmenswachstum Direkte und offene Unternehmenskultur Interne und externe Fortbildungen
service to companies wanting to fit out their offices, as well as investors who want to renovate or refurbish their properties (shops, offices, bank agencies). Present on 3 continents and in 14 countries
You strive for excellence in what you do and share ideas for improvement You are proficient with Microsoft office and have an interest in technology You are adaptable to work to requests and
service to companies wanting to fit out their offices, as well as investors who want to renovate or refurbish their properties (shops, offices, bank agencies). Present on 3 continents and in 14 countries
, Diskretion sowie politische Sensibilität mit Praxiserprobte Kenntnisse mit den gängigen MS Office Anwendungen runden Ihr Profil ab Sie können auf Deutsch und Englisch verhandlungssicher kommunizieren
Sie aus Ein sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office Programmen (Word, Excel und Power Point), SAP-Kenntnisse und eine grundsätzliche IT-Affinität sind von Vorteil Gute analytische Fähigkeiten und eine proaktive
. Wichtig für die Ausführung dieses Jobs sind: Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung oder vergleichbare Qualifikation IT-Affinität und sicherer Umgang mit den MS-Office-Produkten Zuverlässige
environmentPrevious reception supervisory experience is desirableFacilities Management exposure would be beneficialFluency in English and local languageProficient knowledge of Microsoft Office PackVery high attention
sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits Erfahrungen mit SAP FI/CO Eine strukturierte, zielgerichtete Arbeitsweise sowie analytisches Denken zeichnen
desired) All the benefits of working at a corporate start-up backed by a strong and renowned corporation Light-filled office with floor-to-ceiling windows in the heart of Berlin Modern equipment Exclusive
and safety teams/fire drills/safety equipment/trainingRaise purchase ordersDeputise / provide cover for Office Services Coordinator / Facilities Manager when appropriate.All other tasks and duties as
while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus
for a company-wide initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote
und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische FähigkeitenTeamfähigkeitKommunikationsstärke, Eigeninitiative
) sind von VorteilVerhandlungssichere Deutsch- und sehr gute Englischkenntnisse in Wort und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische
growth. This position requires you to be present at our headquarters in our Berlin office once a week and temporary for 12 months. Your impact Collaborate with Product Owners on ideation, defining growth
Verordnungen (AHO, HOAI, VOB, BGB) und Normen (DIN)Erfahrung im Einsatz von Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project, iTWO, CoorSehr gute Microsoft Office-KenntnisseSehr gute
Du ein betriebswirtschaftliches Studium, das Du mit speziellem Wissen aus dem Bereich der Immobilienwirtschaft vertiefst. Praxisphase – Im Office hast Du die Möglichkeit, das Gelernte anzuwenden In den Praxisphasen wendest
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, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote-friendly PersonioFlex! Most teams offer a roughly 50% remote, 50% in-office working frameworkInvest
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
groundbreaking technologies for the retail industry of today and tomorrow. #retailinnovators Locations: Berlin, Schoeneck (Vogtland), Home Office (Germany), Jena, Sankt Ingbert, Cologne, Hamburg, Chemnitz
(teilweise körperlich belastend)Sie verfügen über einen sicheren Umgang mit MS-Office (Word, Excel)Ein Führerschein Klasse B rundet Ihr Profil ab Was wir Ihnen bieten Werden Sie Teil unseres Teams
in einem unserer deutschlandweiten Offices. DAS SIND DEINE AUFGABEN: Du leitest Projekte in den Bereichen Nachhaltigkeitsberatung und -prüfung (Umsetzung CSRD, EU-Taxonomie, Nachhaltigkeitsstrategieentwicklung