new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: You are part of the development of highly
Kenntnisse in MS Office, insbesondere MS Excel, und SAP-Kenntnisse sind von Vorteil. Du besitzt fließende Deutsch- und Englischkenntnisse, die es dir ermöglichen, Reisen zu unternehmen
oder naturwissenschaftlichen Fachrichtung abgeschlossen Du verfügst idealerweise über erste Berufserfahrung im Bereich Qualitäts- oder Risikomanagement. Du arbeitest sicher mit MS Office und hast erste Erfahrung mit SAP und CAQ
, idealerweise von Photovoltaische-System-Komponenten. Du verfügst über eine mehrjährige Berufserfahrung und haben idealerweise erste Eindrücke im Projektmanagement sammeln können. Du hast sehr gute MS-Office
Du verfügst über sehr gute MS Office- und erste Kenntnisse im Betriebssystem Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse runden Dein Profil ab Und so stärken wir dir den Rücken: Ankommen leicht gemacht: Mithilfe
, idealerweise von Photovoltaische-System-Komponenten.Du verfügst über eine mehrjährige Berufserfahrung und haben idealerweise erste Eindrücke im Projektmanagement sammeln können.Du hast sehr gute MS-Office
oder naturwissenschaftlichen Fachrichtung abgeschlossen Du verfügst idealerweise über erste Berufserfahrung im Bereich Qualitäts- oder Risikomanagement.Du arbeitest sicher mit MS Office und hast erste Erfahrung mit SAP
über sehr gute MS Office- und erste Kenntnisse im BetriebssystemSehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse runden Dein Profil ab Und so stärken wir dir den Rücken: Ankommen leicht gemacht: Mithilfe eines Welcome
aus. Sie überzeugen mit hoher Kundenorientierung, Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit. Sie besitzen sehr gute MS Office- und CRM-Kenntnisse sowie gute Kenntnisse mit (Projekt)Finanzierungsmodellen
mit hoher Kundenorientierung, Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit.Sie besitzen sehr gute MS Office- und CRM-Kenntnisse sowie gute Kenntnisse mit (Projekt)Finanzierungsmodellen.Verhandlungssichere Deutsch
new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: Responsible for planning and conducting
new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: Responsible for planning and conducting
zu motivieren MS Office ist für dich nicht nur eine Software - es ist dein Werkzeug, um komplexe Probleme zu lösen und effizient zu arbeiten Verhandlungssichere Deutsch- und sehr gute Englischkenntnisse in Wort
zu motivierenMS Office ist für dich nicht nur eine Software - es ist dein Werkzeug, um komplexe Probleme zu lösen und effizient zu arbeitenVerhandlungssichere Deutsch- und sehr gute Englischkenntnisse in Wort
The role is primarily office based, based in our German offices in either Munich or Berlin. Bring your drive. Make a difference. Join our Sales Team at Personio and be a part of something big – not
Arbeitsweise sowie Team- und Kommunikationsfähigkeit Gute PC-Kenntnisse, insbesondere in MS-Office Wir bieten Ihnen Einen Arbeitsplatz mit einer Unternehmenskultur, die großen Wert auf die Vereinbarkeit
die Möglichkeit, 50 % mobil oder aus dem Home-Office zu arbeiten. Umfassende Einarbeitung: Wir unterstützen dich von Anfang an bei deiner Einarbeitung. Hierfür stehen deine Kolleg*innen bereit, um sicherzustellen
ebenfalls die Möglichkeit, 50 % mobil oder aus dem Home-Office zu arbeiten. Umfassende Einarbeitung: Wir unterstützen dich von Anfang an bei deiner Einarbeitung. Hierfür stehen deine Kolleg*innen bereit
groundbreaking technologies for the retail industry of today and tomorrow. #retailinnovators Locations: Berlin, Schoeneck (Vogtland), Home Office (Germany), Jena, Sankt Ingbert, Cologne, Hamburg, Chemnitz
new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. RELEASES NEW ENERGY - YOUR COMMITMENT: Expert role for MS Dynamics 365 Sales and
new office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. RELEASES NEW ENERGY - YOUR COMMITMENT: Expert role for MS Dynamics 365 Sales and
Geschehen und kennst das politische Brüssel aus dem Effeff? Ein junges, dynamisches Umfeld ist genau das, wonach du suchst? Dann komm in unser Team als Head of Brussels Office (w/m/d) Deine Aufgaben
full turnkey service to companies wanting to fit out their offices, as well as investors who want to renovate or refurbish their properties (shops, offices, bank agencies). Present on 3 continents and
integrated services such as power contracts to provide access to 100% clean electricity. Our global center for technology, innovation and quality is located at our site in Thalheim. From our new office at
office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: You'll be actively involved in the approval and
vorzubereiten.Der Capital Market Hub ist dabei der Bereich für unseren Front Office Nachwuchs. Hier lernst du auf Kundentransaktionen und in internen Schulungen alle nötigen Fähigkeiten, um Dich umfassend
, health day • Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more • Internal restaurant, bouldering and
in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our
the Chief Commercial Officer (f/m/d) and playing a key role in driving the sales growth agenda in Cabka.With your industry insights, strategic mindset to enhance customer relationships and proficiency
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
Attractive compensation package Modern office environment Our benefits include: hybrid working, company events, free cold and hot drinks and fruit basket at the office We embrace Diversity and Inclusion and
modell A chance to work on a new generation of automated and autonomous systems, which will power millions of cars Brand new modern and fully accessible office facing the Spree Agile working methods and
generation of automated and autonomous systems, which will power millions of carsBrand new modern and fully accessible office facing the SpreeAgile working methods and open feedback culture Ihr Kontakt
Sie haben praxiserprobte Kenntnisse im Umgang von Microsoft-Produkten (Windows, Windows Server, Office 365) Ihr technisches und kaufmännisches Grundverständnis, kunden- und lösungsorientiertes Arbeiten sowie eine hohe
und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische FähigkeitenTeamfähigkeitKommunikationsstärke, Eigeninitiative
) sind von VorteilVerhandlungssichere Deutsch- und sehr gute Englischkenntnisse in Wort und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische
Verordnungen (AHO, HOAI, VOB, BGB) und Normen (DIN)Erfahrung im Einsatz von Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project, iTWO, CoorSehr gute Microsoft Office-KenntnisseSehr gute
(Python/Bash) Understanding of high-level software architectures Conduct code reviews Driving License B Attractive salary 30 days of vacation per year Flexible working hours and hybrid working (office first
) Understanding of high-level software architecturesConduct code reviewsDriving License B Attractive salary30 days of vacation per yearFlexible working hours and hybrid working (office first policy)Hays helps you
donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant
Teamplayer Sehr gute Umgangsformen, sicheres Auftreten sowie Diskretion und Loyalität Sehr gute, anwendbare MS Office Kenntnisse Gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift IHRE VORTEILE
installations.Purchasing of furniture, organization of internal departmental office/space moves.Manage a team of receptionists and an Office Services Coordinator/ Building Operations Coordinator, including allocating
program Location-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office
Office Benefits Hybrid working Täglich frisches Obst Exklusive Mitarbeiter Rabatte Kostenlose Getränke Sprachkurse Company Events Mobilitätszuschlag Zentrale Lage Flexible Arbeitszeiten
be done mostly in Home office, during onboarding/probationary period however we will meet regularly at our office in Berlin Marzahn, afterwards about 4 days per month as decided with the team and when
donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant
services under the scope of the contracts, including for example laundry, pest control, which may change from time to time 3. Management of the vendor relationship for Stationery & Office Supplies. Service
platform Attractive salary 30 days leave per year High flexibility based on a hybrid working modell Brand new modern and fully accessible office facing the Spree Agile working methods and open feedback
yearHigh flexibility based on a hybrid working modellBrand new modern and fully accessible office facing the SpreeAgile working methods and open feedback culture Ihr Kontakt Ansprechpartner Leonardo Lemes
Sie haben Erfahrungen in den Bereichen Logistik, Einkauf, SCM oder mit Produktionsabläufen gesammelt Sie kommunizieren sicher in deutscher und englischer Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office