die Möglichkeit, 50 % mobil oder aus dem Home-Office zu arbeiten. Umfassende Einarbeitung: Wir unterstützen dich von Anfang an bei deiner Einarbeitung. Hierfür stehen deine Kolleg*innen bereit, um sicherzustellen
ebenfalls die Möglichkeit, 50 % mobil oder aus dem Home-Office zu arbeiten. Umfassende Einarbeitung: Wir unterstützen dich von Anfang an bei deiner Einarbeitung. Hierfür stehen deine Kolleg*innen bereit
) Understanding of high-level software architecturesConduct code reviewsDriving License B Attractive salary30 days of vacation per yearFlexible working hours and hybrid working (office first policy)Hays helps you
Attractive compensation package Modern office environment Our benefits include: hybrid working, company events, free cold and hot drinks and fruit basket at the office We embrace Diversity and Inclusion and
services under the scope of the contracts, including for example laundry, pest control, which may change from time to time 3. Management of the vendor relationship for Stationery & Office Supplies. Service
Arbeitsweise sowie Team- und Kommunikationsfähigkeit Gute PC-Kenntnisse, insbesondere in MS-Office Wir bieten Ihnen Einen Arbeitsplatz mit einer Unternehmenskultur, die großen Wert auf die Vereinbarkeit
Teamplayer Sehr gute Umgangsformen, sicheres Auftreten sowie Diskretion und Loyalität Sehr gute, anwendbare MS Office Kenntnisse Gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift IHRE VORTEILE
Sie besitzen eine ausgeprägte Affinität zu Zahlen Sie kennen sich mit SAP S4 Hana aus Sehr gute MS - Office - Kenntnisse, insbesondere Excel Sie können sehr gut Deutsch und Englisch, weitere Sprachen
aus Sie sind kommunikations- und durchsetzungsstark Sie kommunizieren sicher in deutscher sowie englischer Sprache und haben anwendungssichere MS-Office-Kenntnisse und idealerweise erste Erfahrungen mit SAP
-Office-Kenntnisse Sie sind bereit 10-15% der Zeit dienstlich zu reisen
Sie haben Erfahrungen in den Bereichen Logistik, Einkauf, SCM oder mit Produktionsabläufen gesammelt Sie kommunizieren sicher in deutscher und englischer Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office
with SAP MDG and SAP HR Possibilities to work in a home office Fascinating, innovative environment in an international atmosphere Ihr Kontakt Referenznummer 654095/1 Kontakt aufnehmen Telefon:+ 49 621
Erfahrungen im Controlling Sie haben idealerweise bereits Erfahrungen in global agierenden und kapitalmarktorientierten Unternehmen Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise
in deutscher und englischer Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office, idealerweise auch mit einem Warenwirtschaftssystem und weiteren IT-Tools wie IBP, APO, SAP S4 Hana Sie bringen außerdem
Sie aus Ein sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office Programmen (Word, Excel und Power Point), SAP-Kenntnisse und eine grundsätzliche IT-Affinität sind von Vorteil Gute analytische Fähigkeiten und eine proaktive
, Transparenz bei wirtschaftlichen Fragestellungen zu schaffen und unterstützen bei Due Diligence Projekten Ihr Profil: Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben fundierte Erfahrungen
sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits Erfahrungen mit SAP FI/CO Eine strukturierte, zielgerichtete Arbeitsweise sowie analytisches Denken zeichnen
und kapitalmarktorientierten Unternehmen Branchenerfahrung in der Pharmaindustrie und/oder im Vertriebscontrolling sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits
und verhandeln sicher in deutscher und englischer Sprache, haben anwendungssichere MS-Office-Kenntnisse Ein hohes Maß an Prozessverständnis und ausgezeichnete analytische, konzeptionelle und organisatorische
Sie Besitzen tiefgreifende Erfahrung in SAP S4/ Hana Sie kommunizieren sicher in der deutschen und englischen Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office, idealerweise
program Location-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office
be done mostly in Home office, during onboarding/probationary period however we will meet regularly at our office in Berlin Marzahn, afterwards about 4 days per month as decided with the team and when
yearHigh flexibility based on a hybrid working modellBrand new modern and fully accessible office facing the SpreeAgile working methods and open feedback culture Ihr Kontakt Ansprechpartner Leonardo Lemes
integrated services such as power contracts to provide access to 100% clean electricity. Our global center for technology, innovation and quality is located at our site in Thalheim. From our new office at
office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: You'll be actively involved in the approval and
platform Attractive salary 30 days leave per year High flexibility based on a hybrid working modell Brand new modern and fully accessible office facing the Spree Agile working methods and open feedback
English as well as a result-oriented way of working is an absolute requirement. Project Management Certification in accordance to PMI, Prince or IPMA. Solid knowledge of the common MS Office applications
für den Bereich Digitalisierung im Klinikumfeld mitIm Umgang mit dem MS Office Paket sind Sie versiert und können sich schnell in neue Systeme wie z.B. CRM einarbeitenSie bringen sehr gute Deutschkenntnisse in Wort
We are currently looking for a Energy & Sustainability Support Officer (m/f/d) to join our Integrated Facilities Management team. Your tasks: Responsible for ensuring that all vendor and
vorzubereiten.Der Capital Market Hub ist dabei der Bereich für unseren Front Office Nachwuchs. Hier lernst du auf Kundentransaktionen und in internen Schulungen alle nötigen Fähigkeiten, um Dich umfassend
in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our
, health day • Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more • Internal restaurant, bouldering and
out. Solid knowledge of the common MS Office applications, MS Project and/or Primavera. Project Management Certification in accordance to PMI, Prince or IPMA. The willingness to travel worldwide.We
also entails a willingness to travel worldwide, fluent German and English skills are mandatory. Solid knowledge of common MS Office applications and PM tools complete your profile. You can provide a PMI
' vacation, 35-hour week, vacation pay and special payments under the collective agreement, individual performance bonuses) - Flexible and employee-friendly flexitime model with home office elements
initiative Good skills in handling AdWords Editor, Meta Business Manager, Native Ads, Google Analytics, Google Tag Manager and the Microsoft Office package, especially in Excel Very good knowledge of English
The role is primarily office based, based in our German offices in either Munich or Berlin. Bring your drive. Make a difference. Join our Sales Team at Personio and be a part of something big – not
deadlines. The ideal candidate should have 8-10 years of post-graduate experience with a minimum of 5 years in commercial office design, proficiency in BIM software such as Revit or ArchiCAD, creative talent
und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische FähigkeitenTeamfähigkeitKommunikationsstärke, Eigeninitiative
) sind von VorteilVerhandlungssichere Deutsch- und sehr gute Englischkenntnisse in Wort und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische
Verordnungen (AHO, HOAI, VOB, BGB) und Normen (DIN)Erfahrung im Einsatz von Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project, iTWO, CoorSehr gute Microsoft Office-KenntnisseSehr gute
donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant
-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and
initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote-friendly PersonioFlex! Most teams
for a company-wide initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
groundbreaking technologies for the retail industry of today and tomorrow. #retailinnovators Locations: Berlin, Schoeneck (Vogtland), Home Office (Germany), Jena, Sankt Ingbert, Cologne, Hamburg, Chemnitz
, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more
office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our