Erfahrungen im Controlling Sie haben idealerweise bereits Erfahrungen in global agierenden und kapitalmarktorientierten Unternehmen Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise
in deutscher und englischer Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office, idealerweise auch mit einem Warenwirtschaftssystem und weiteren IT-Tools wie IBP, APO, SAP S4 Hana Sie bringen außerdem
Sie aus Ein sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office Programmen (Word, Excel und Power Point), SAP-Kenntnisse und eine grundsätzliche IT-Affinität sind von Vorteil Gute analytische Fähigkeiten und eine proaktive
, Transparenz bei wirtschaftlichen Fragestellungen zu schaffen und unterstützen bei Due Diligence Projekten Ihr Profil: Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben fundierte Erfahrungen
sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits Erfahrungen mit SAP FI/CO Eine strukturierte, zielgerichtete Arbeitsweise sowie analytisches Denken zeichnen
und kapitalmarktorientierten Unternehmen Branchenerfahrung in der Pharmaindustrie und/oder im Vertriebscontrolling sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits
und verhandeln sicher in deutscher und englischer Sprache, haben anwendungssichere MS-Office-Kenntnisse Ein hohes Maß an Prozessverständnis und ausgezeichnete analytische, konzeptionelle und organisatorische
-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and
initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote-friendly PersonioFlex! Most teams
for a company-wide initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
deadlines. The ideal candidate should have 8-10 years of post-graduate experience with a minimum of 5 years in commercial office design, proficiency in BIM software such as Revit or ArchiCAD, creative talent
initiative Good skills in handling AdWords Editor, Meta Business Manager, Native Ads, Google Analytics, Google Tag Manager and the Microsoft Office package, especially in Excel Very good knowledge of English
facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the
Sanctions Cloud, Dow Jones, etc.). Your profile Completed vocational training as an office communications specialist or a comparable qualification. Several years of professional experience in a similar
, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more
office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our
für den Bereich Digitalisierung im Klinikumfeld mitIm Umgang mit dem MS Office Paket sind Sie versiert und können sich schnell in neue Systeme wie z.B. CRM einarbeitenSie bringen sehr gute Deutschkenntnisse in Wort
, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal
, health day • Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more • Internal restaurant, bouldering and
swap, office layout changes), permanently maintain precise records.Assign desks for new hires in close liaison with relevant partner teams.Compile specific and accurate statistics as well as monthly
material management. We are looking for you in our office in Allendorf (Eder) or in Berlin. Your impact Develop and implement efficient processes for the material management of local trading goods