, 2020First professional experience or internships in the area of HR, Consulting and international environmentHigh affinity for IT topicsVery good MS Office skills & possibly first coding experienceExcellent
-Office-Kenntnisse Sie sind bereit 10-15% der Zeit dienstlich zu reisen
Sie besitzen eine ausgeprägte Affinität zu Zahlen Sie kennen sich mit SAP S4 Hana aus Sehr gute MS - Office - Kenntnisse, insbesondere Excel Sie können sehr gut Deutsch und Englisch, weitere Sprachen
aus Sie sind kommunikations- und durchsetzungsstark Sie kommunizieren sicher in deutscher sowie englischer Sprache und haben anwendungssichere MS-Office-Kenntnisse und idealerweise erste Erfahrungen mit SAP
Sie haben Erfahrungen in den Bereichen Logistik, Einkauf, SCM oder mit Produktionsabläufen gesammelt Sie kommunizieren sicher in deutscher und englischer Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office
Berufserfahrung im Bereich Human Resources idealerweise im Bereich HR Strategy und HR Organisation mit. Du hast gute MS Office und SAP-Kenntnisse. Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse runden Dein Profil ab
Berufserfahrung im Bereich Human Resources idealerweise im Bereich HR Strategy und HR Organisation mit.Du hast gute MS Office und SAP-Kenntnisse. Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse runden Dein Profil ab
Sie Besitzen tiefgreifende Erfahrung in SAP S4/ Hana Sie kommunizieren sicher in der deutschen und englischen Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office, idealerweise
Erfahrungen im Controlling Sie haben idealerweise bereits Erfahrungen in global agierenden und kapitalmarktorientierten Unternehmen Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise
in deutscher und englischer Sprache Sie sind sicher und routiniert im Umgang mit MS-Office, idealerweise auch mit einem Warenwirtschaftssystem und weiteren IT-Tools wie IBP, APO, SAP S4 Hana Sie bringen außerdem
Sie aus Ein sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office Programmen (Word, Excel und Power Point), SAP-Kenntnisse und eine grundsätzliche IT-Affinität sind von Vorteil Gute analytische Fähigkeiten und eine proaktive
, Transparenz bei wirtschaftlichen Fragestellungen zu schaffen und unterstützen bei Due Diligence Projekten Ihr Profil: Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben fundierte Erfahrungen
sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits Erfahrungen mit SAP FI/CO Eine strukturierte, zielgerichtete Arbeitsweise sowie analytisches Denken zeichnen
und kapitalmarktorientierten Unternehmen Branchenerfahrung in der Pharmaindustrie und/oder im Vertriebscontrolling sind für Sie von Vorteil Sie weisen umfassende MS Office-Kenntnisse auf und haben zudem idealerweise bereits
und verhandeln sicher in deutscher und englischer Sprache, haben anwendungssichere MS-Office-Kenntnisse Ein hohes Maß an Prozessverständnis und ausgezeichnete analytische, konzeptionelle und organisatorische
program Location-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office
und Ausdrucksstärke Ihre Ergebnisse an unsere Mandanten. Ihr Wissen zum Einsatz gebracht Beherrschen sollten Sie die DATEV sowie die gängigen Office Programme. Solide Berufserfahrung im Bereich der Erstellung
platform Attractive salary 30 days leave per year High flexibility based on a hybrid working modell Brand new modern and fully accessible office facing the Spree Agile working methods and open feedback
integrated services such as power contracts to provide access to 100% clean electricity. Our global center for technology, innovation and quality is located at our site in Thalheim. From our new office at
yearHigh flexibility based on a hybrid working modellBrand new modern and fully accessible office facing the SpreeAgile working methods and open feedback culture Ihr Kontakt Ansprechpartner Leonardo Lemes
office at Südkreuz in Berlin, we manage our sales and distribution as well as the advancement of our services. Releases new energy - your commitment: You'll be actively involved in the approval and
be done mostly in Home office, during onboarding/probationary period however we will meet regularly at our office in Berlin Marzahn, afterwards about 4 days per month as decided with the team and when
exposure On-going professional and technical training and certifications Global internal job opportunities available within DPDHL A multicultural environment in modern offices Meal Card and Flexible
/customer experience design, data analytics, APIs, AI or in start-up environment are of high interestVery good knowledge of MS Office, visual or video design skills desirable (e.g. Adobe Suite, iMovie
skillsVery good MS Office skillsTeam player with can do attitude and technical understanding Your benefits After an induction week, you will dive into the world of logistics during three program phases at
experience in the area of IT, warehouses or project management e.g. through internships Fluent English skills, very good German skillsVery good MS Office skills Strong commitment & able to work
vorzubereiten.Der Capital Market Hub ist dabei der Bereich für unseren Front Office Nachwuchs. Hier lernst du auf Kundentransaktionen und in internen Schulungen alle nötigen Fähigkeiten, um Dich umfassend
Für unser Team Office Management in Berlin suchen wir Sie in Vollzeit zum nächstmöglichen Termin als Rezeptionist (m/w/d) Ihre Aufgaben Sie sind die Visitenkarte unseres UnternehmensSie
in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our
, health day • Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more • Internal restaurant, bouldering and
Outstanding communication skills and ability to influence at a senior level Fluent in English, any additional European Languages is a plusProficient with MS Office suite (MS Word, Excel, PowerPoint
initiative Good skills in handling AdWords Editor, Meta Business Manager, Native Ads, Google Analytics, Google Tag Manager and the Microsoft Office package, especially in Excel Very good knowledge of English
The role is primarily office based, based in our German offices in either Munich or Berlin. Bring your drive. Make a difference. Join our Sales Team at Personio and be a part of something big – not
deadlines. The ideal candidate should have 8-10 years of post-graduate experience with a minimum of 5 years in commercial office design, proficiency in BIM software such as Revit or ArchiCAD, creative talent
und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische FähigkeitenTeamfähigkeitKommunikationsstärke, Eigeninitiative
) sind von VorteilVerhandlungssichere Deutsch- und sehr gute Englischkenntnisse in Wort und SchriftSehr gute Kenntnisse in Microsoft Office-Anwendungen, insbesondere in Microsoft Excel und Microsoft PowerPointSehr gute analytische
Verordnungen (AHO, HOAI, VOB, BGB) und Normen (DIN)Erfahrung im Einsatz von Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project, iTWO, CoorSehr gute Microsoft Office-KenntnisseSehr gute
donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant
-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and
initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote-friendly PersonioFlex! Most teams
for a company-wide initiativeReceive generous family leave, child support, mental health support, and sabbatical opportunities with PersonioCaresFind your best way to work with our office-led, remote
in Modern Offices Choose Any Day for Your Vacation From Earned Public Holiday (Saturday and Ad Hoc) Smart Casual Everyday Global Internal Job Opportunities Available Within DPDHL Unlimited Outpatient
everydayGlobal internal job opportunities available within DPDHLUnlimited Outpatient MedicalHome office possibilities Sounds good? Start your application now! ABOUT US - DHL IT Services IT Services is the
according to individual needsOn-going professional and technical training and certifications A multicultural environment in modern offices Choose any day for your vacation from earned public holiday (Saturday
Card and Flexible Benefits – Customized According to Individual Needs On-Going Professional and Technical Training and Certifications A Multicultural Environment in Modern Offices Choose Any Day for
environment in modern offices ·Choose any day for your vacation from earned public holiday (Saturday and ad hoc) ·Smart casual everyday ·Global internal job opportunities available within DPDHL ·Unlimited
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
groundbreaking technologies for the retail industry of today and tomorrow. #retailinnovators Locations: Berlin, Schoeneck (Vogtland), Home Office (Germany), Jena, Sankt Ingbert, Cologne, Hamburg, Chemnitz
, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more