Umgang mit MS-Office, ggf. Systemerfahrung bspw. Monitoring-Software Gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift Bereitschaft für Dienstreisen zu Dienstleistern innerhalb Deutschlands Selbständigkeit
Protokollierung von Sachverhalten Unsere Anforderungen Erste Berufserfahrung in der telefonischen Kundenberatung Gute PC-Anwenderkenntnisse (Microsoft Office) Fließende Deutschkenntnisse in Wort und Schrift
und die Kundenbetreuung.Sicherer Umgang mit MS Office Programmen.Hohes Maß an Eigeninitiative, Flexibilität und Verantwortungsbewusstsein.Englischkenntnisse sind von Vorteil. WIR GARANTIEREN DIR: Wir zahlen ein tarifliches Gehalt
in building slide decks and material, tailored to a senior management audience (MS Office, Google Suite skills are a must) Proven ability to work independently and manage multiple projects simultaneously while
-friendly office AY Academy Feedback Culture YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for creating an inclusive and exceptional environment where all genders, nationalities and ethnicities
courses Company parties Help in the relocation process Mobility subsidy State-of-the-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office
e.g. experience with APIs, SQL, managing IT tools, or IT infrastructure projects (e.g., AWS) would be helpful Proficiency in MS Office, particularly Excel Nice to have Experience in IT consulting
Stellenbeschreibung Take off with us! We offer exciting projects at our renowned customer Airbus Operations and we are looking for a motivated employee for the position "Supply Officer" (m/f/d
and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations, Airbus Aerostructures, Airbus Defence & Space, Premium Aerotec, Airbus
Erfahrung in einer vergleichbaren Position wünschenswert Interesse für technische Zusammenhänge oder Produkte in der Energiewende von Vorteil Sicherer Umgang mit Microsoft Office Sehr gute Englischkenntnisse