) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus
examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations, Airbus Aerostructures, Airbus Defence & Space, Premium Aerotec, Airbus Helicopters and the
) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus
) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus
Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office AY Academy Feedback Culture Job Bikes YOU ARE THE CORE OF ABOUT YOU. We take responsibility for
- oder Sondermaschinenbaus Gutes Know-how in der SPS-Programmierung mit Siemens TIA Portal sowie in EPLAN P8 Gute Kenntnisse der Standardsoftware in MS Office (Excel, Word) und in SAP R/3 (Module PP/MM) Gutes Englisch in Wort
Kenntnisse von E- und SPS-Steuerungen Grundwissen in Visualisierungssoftware Gutes, praxiserprobtes Englisch in Wort und Schrift Solide Kenntnisse in MS Office (Word, Excel) sowie SAP (Modul PP
Kenntnisse von E- und SPS-Steuerungen Grundwissen in Visualisierungssoftware Gutes, praxiserprobtes Englisch in Wort und Schrift Solide Kenntnisse in MS Office (Word, Excel) sowie SAP (Modul PP
- oder Sondermaschinenbaus Gutes Know-how in der SPS-Programmierung mit Siemens TIA Portal sowie in EPLAN P8 Gute Kenntnisse der Standardsoftware in MS Office (Excel, Word) und in SAP R/3 (Module PP/MM) Gutes Englisch in Wort
Supply Officer for Standard Hardware (m/f/d) Our offer: Attractive and fair salary conditions Extensive employee benefit programme “Orizon PlusPoints” Training measures suiting your tasks and
Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: For our client
in einem Unternehmen des Maschinen- oder SondermaschinenbausGutes Know-how in der SPS-Programmierung mit Siemens TIA Portal sowie in EPLAN P8Gute Kenntnisse der Standardsoftware in MS Office (Excel, Word) und in SAP R/3
der Standardsoftware in MS Office (Excel, Word) und in SAP R/3 (Module PP/MM) Gutes Englisch in Wort und Schrift Bereitschaft zu weltweiten Dienstreisen Sorgfältige, strukturierte, proaktive und teamorientierte
oder BetriebswirtschaftMindestens 5 Jahre Berufserfahrung im Einkauf, Lieferantenmanagement und/oder VertragsmanagementGute Kenntnisse in MS-Office und SAPVerhandlungssichere Englischkenntnisse WIR GARANTIEREN IHNEN: Unbefristeter
-related preventive measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and
costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations, Airbus Aerostructures, Airbus Defence & Space, Premium
compensations (bonus) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading
working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations, Airbus Aerostructures, Airbus Defence & Space, Premium Aerotec, Airbus Helicopters and the aerospace supply
Stellenbeschreibung Take off with us! We offer exciting projects at our renowned customer Airbus Opertions and we are looking for a motivated employee for the position "Supply Officer" (m/f/d
) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus
) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus
Berufserfahrung in der Automobilitätsbranche Sicherer Umgang mit den gängigen MS Office-Anwendungen, insbesondere Excel und Word Gutes Englisch in Wort und Schrift von Vorteil Hohe Service
Berufserfahrung in der Automobilitätsbranche Sicherer Umgang mit den gängigen MS Office-Anwendungen, insbesondere Excel und Word Gutes Englisch in Wort und Schrift von Vorteil Hohe Service
Experience in resource mangement Experience in the field of aviation Basic skills in applying new technologies (Skywise,Google Apps, Script, Pandas) MS-Office Skills (Ecxel) Please send us your CV
mit starkem quantitativen Schwerpunkt 1-4 Jahre Erfahrung in den Bereichen Pricing, Controlling oder Analytics - idealerweise mit Branchenerfahrung im Bereich Mode oder eCommerce Fortgeschrittene MS-Office
mit starkem quantitativen Schwerpunkt Min. 5 Jahre Erfahrung in den Bereichen Pricing, Controlling oder Analytics - idealerweise mit Branchenerfahrung im Bereich Mode oder eCommerce Fortgeschrittene MS-Office
communication is maintained within the front office Ihr Profil Solid knowledge of mechanics and engine functioning are required, as well as technical expertise in engine assembly and maintenance documentations
im Umgang mit den gängigen Office-Programmen. Gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift. Benefits Deine Vorteile: Familiäre Atmosphäre Weiterbildungs- und Entwicklungsmöglichkeiten Flache Hierarchien
Office-Programmen. Gute Englischkenntnisse in Wort und Schrift. Benefits Deine Vorteile: Familiäre Atmosphäre Weiterbildungs- und Entwicklungsmöglichkeiten Flache Hierarchien Zentrale Lage in Hamburg
compensations (bonus) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading
support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations
Stellenbeschreibung Take off with us! We offer exciting projects at our renowned customer Airbus Operations and we are looking for a motivated employee for the position "Supply Officer" (m/f/d
home office Innovative and leading companies like Airbus Operations, Airbus Aerostructures, Airbus Defence & Space, Premium Aerotec, Airbus Helicopters and the aerospace supply industry Interested
Holding GmbH, which has been successful on the market for many years. We specialise in the hiring and placement of specialists and managers in the fields of Industry & Technology, Engineering and Office
donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant
in the office, such as parcel and bread roll service, pharmacy delivery service and much more Internal restaurant, bouldering and climbing wall, in-house kindergarden “Pixel” on the campus site at our
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
activities Up to 30 days of annual leave Personal support and qualified advice from the Aviation Unit offices, e.g. in Hamburg-Finkenwerder, Stade, Augsburg, Munich or Bremen Your prospective job: For our
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
Solider Umgang mit MS-Office-Anwendungen Service- und Dienstleistungsorientierung Teamfähigkeit und eigenverantwortliches Arbeiten
Anforderungen Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung, z.B. als Industriekaufmann oder Kaufmann für Büromanagement Erste Erfahrung im beschriebenen Aufgabengebiet Sehr gute MS-Office-Kenntnisse Fundierte
Flexible Arbeitszeiten mit Möglichkeit der Tätigkeit im Home-Office Corporate Benefits Versorgung mit frischem Obst, Kaffee, Wasser und Tee Persönliche Begleitung von A-Z im Vermittlungsprozesses
Erfahrung im benannten Aufgabenkreis Sicher im Umgang mit MS-Office Verhandlungssichere Englischkenntnisse in Wort und Schrift Ausgeprägtes Organisations- und Koordinationstalent
Solider Umgang mit MS-Office-Anwendungen Service- und Dienstleistungsorientierung Teamfähigkeit und eigenverantwortliches Arbeiten
Anforderungen Abgeschlossene kaufmännische Ausbildung, z.B. als Industriekaufmann oder Kaufmann für Büromanagement Erste Erfahrung im beschriebenen Aufgabengebiet Sehr gute MS-Office-Kenntnisse Fundierte
Umgang mit MS-Office Gute Deutschkenntnisse erforderlich und Grundkenntnisse in Englisch Ausgeprägte Eigeninitiative, Kommunikationsstärke und Teamfähigkeit Vertriebs- und Kundenorientierung
Berufserfahrung im Bereich Seefracht Import Gutes Planungs- und Koordinationsvermögen sicherer Umgang mit MS Office, CargoWise und Cargosoft Gute Ausdrucksweise in deutscher und englischer Sprache Benefits
process Mobility subsidy State-of-the-art technology Central Location Flexible Working Hours Company pension Professional training Dog-friendly office Remote AY Academy Feedback Culture Job Bikes
groundbreaking technologies for the retail industry of today and tomorrow. #retailinnovators Locations: Berlin, Schoeneck (Vogtland), Home Office (Germany), Jena, Sankt Ingbert, Cologne, Hamburg, Chemnitz
Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations, Airbus Aerostructures, Airbus Defence & Space