Ability to deliver within a process but also seek ways to improve and define new processes Possibilities to work in a home office Flexible working times Overtime compensation Varied tasks in a renowned
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in Dutch language (oral & written) Fluency
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in French language (oral & written) Fluency
A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence in Estonian language (oral & written) Fluency
training as a chemical or biological laboratory technicianWork experience, preferably lab experience/knowledgeIT skills: Microsoft Office, GsuiteVery good Knowledge in German and EnglishFlexibility, multi
consulting skills ·Very good knowledge of spoken and written German and English (at least B2 Level) Very good knowledge of MS Office products, particularly MS Visio or equivalent process modeling and process
kannst, dann bewirb Dich jetzt und werde Teil unseres einzigartigen Teams. Für unser Team Office Leasing in Nürnberg suchen wir Dich zum nächstmöglichen Termin als Director Office Leasing (m/w/d
im Vertriebsinnendienst Erfahrung im Vertrieb von technischen Produkten wünschenswert Vertriebs- und kundenorientierte Denkweise Ausgeprägte kommunikative Fähigkeiten und sicheres Auftreten Gute MS-Office-Kenntnisse
Microsoft Office Paket (Excel, PowerPoint, Word) Sehr gute Kenntnisse im Einsatz von Branchen Software zur Kosten- und Terminsteuerung, wie beispielsweise MS Project und ProbisKommunikationsstärke
challenge the future holds. There are also many other good reasons to work at DKV Mobility. For example, we offer you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you
Sie sich freuen: Mitwirkung in einem international erfolgreichen Unternehmen in einem modernen Arbeitsumfeld flexible Arbeitszeiten, tageweise ist Home Office möglich Teamgeist und eine offene, vielfältige
Dienstleistungsorientierung und Verbindlichkeit Sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office-Anwendungen Führerschein Klasse B, hohe Reisebereitschaft Darauf dürfen Sie sich freuen: Eine umfassende Einarbeitung
- und Englischkenntnisse Gute Anwendungskenntnisse in MS-Office, insbesondere in Excel Kenntnisse in SAP R3 für Einkauf und Materialwirtschaft von Vorteil Kommunikationsstärke sowie überzeugende organisatorische Fähigkeiten
analytical skills and distinctive understanding of numbers Strong personality to work in a fast-moving scale-up environment Quick perception and structured working methods Proficiency in MS Office (especially
Annotation and using BMPA toolsExperience in deploying IT systemsFacilitation skillsAbility to work under pressure Fluent in English Proficient with MS Office suite (MS Word, Excel, PowerPoint, Project, Visio
forecasts in corporation with Sales Offices (SO) and Delegate Offices (DO) for the delegated customers/countries/products. Presents these figures to supervisor for approval. Analyses monthly control reports
part of AAKs Product and Technology Development (PTD) reporting to AAK's Chief Technology Officer. Internally you will be working closely together with colleagues in both PTD, Customer Innovation
, understand our customers’ pain points) Requirements A first work experience in areas such as operations, linguistics, or related fields Good MS Office skills (especially Excel) Native speaker competence
COMPANY Our client is a Japanese company with its headquarters in Tokyo and around 50 offices worldwide. Wismettac is one of the most experienced importer, wholesaler, and distributer of Asian food
, site management, procurement) and external partners (suppliers, design offices, authorities). Skills: Team player with excellent communication skills Service and customer orientated person with
bei einem internationalen Automobilzulieferer im Bereich Exterieur wünschenswertGrundkenntnisse über Qualitätsmanagement und CAD erforderlichGute Englischkenntnisse und sicher im Umgang mit den MS Office-ProgrammenWeitere
sectorAt least 2 years of experience in configuration management of larger projectsVery good IT skills and experience in Windchill, MS Office, Adobe Acrobat and experience in the PLM Connect tool
. Sicherer Umgang mit gängigen MS-Office-Anwendungen Darauf dürfen Sie sich freuen: Eine umfassende Einarbeitung ist selbstverständlich Flexible Arbeitszeiten für eine Work-Life-Balance Home-Office
negotiation and contract management skills. Interest in developing project management skills using agile methodologies. Proficiency in MS Office, particularly Excel. A proactive attitude and a willingness to
professional experience in the area of management assistance in an international company environment Advantageous is experience in the area of Controlling Or Finance in general Very good knowledge of MS Office
professional experience in the area of management assistance in an international company environment Advantageous is experience in the area of Controlling Or Finance in general Very good knowledge of MS Office
über das Systems Engineering Den routinierten Umgang mit den gängigen MS-Office-Produkten sowie verhandlungssichere Englisch- und Deutschkenntnisse in Wort und Schrift setzen wir für diese Position voraus
€Betriebliche AltersvorsorgeMöglichkeit auf Home-Office in Absprache mit unseren KundenFlexible Arbeitszeiten durch ein persönliches GleitzeitkontoIndividuelle WeiterbildungsmöglichkeitenOption auf Übernahme
Erfahrung in einem PMO in der Telekommunikationsbranche Entscheidungen in Bezug auf Projektumfang, Umgebung, Problemeskalation und Risiko treffen Gute Kenntnisse im Umgang mit Anwendungssoftware MS-Office
consolidate the progress made into the main tracker Your tasks include facilitate project calls and ensure minutes are taken and shared Complete regional and integration management office requests with the
consolidate the progress made into the main tracker Your tasks include facilitate project calls and ensure minutes are taken and shared Complete regional and integration management office requests with the
Grundverständnis Sicherer Umgang mit MS Office Sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift Serviceorientierung und Spaß daran, andere zu unterstützen Organisationsfähigkeit, Zuverlässigkeit & Termintreue
“ aus Sie sind sicher im Umgang mit den gängigen MS-Office-Anwendungen, insbesondere Excel Angebot: intensive Einarbeitung Corporate Benefits 30 Tage Urlaub Weiterbildungsmöglichkeiten Gesundheitsmanagement Respektvolles
management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life balance. We stand for the compatibility of family
platformen en systemen, zoals Microsoft Dynamics, SAP en Microsoft Office. Eerdere bekendheid met de markt of sector is wenselijk, maar een sterke bereidheid om te leren wordt evenzeer gewaardeerd
measures (running groups, online sports courses, massage, blood donation appointments, health day Advantageous everyday life facilitations while you are in the office, such as parcel and bread roll service
Fundierte praktische Erfahrung Englisch in Wort und Schrift Flexible Arbeitszeiten mit hohem remote Anteil Aus- & Weiterbildungen Home Office Betriebsarzt Firmenevents Umfangreiche Einschulungsphase
Unternehmen in einem modernen Arbeitsumfeld flexible Arbeitszeiten, tageweise ist Home Office möglich Teamgeist und eine offene, vielfältige Unternehmenskultur mit hohem Engagement für Nachhaltigkeit
und Verbindlichkeit Sicherer Umgang mit den gängigen MS-Office-Anwendungen Führerschein Klasse B, hohe Reisebereitschaft Darauf dürfen Sie sich freuen: Eine umfassende Einarbeitung ist selbstverständlich Flexible
-Office, insbesondere in Excel Kenntnisse in SAP R3 für Einkauf und Materialwirtschaft von Vorteil Kommunikationsstärke sowie überzeugende organisatorische Fähigkeiten zeichnen Sie besonders aus Darauf
im Bereich (Kontrakt-)Logistik Analytische und planerische Fähigkeiten, technisches und kaufmännisches Zahlenverständnis Sehr gute Kenntnisse im Umgang mit SAP und den MS-Office Programmen, vor allem Excel
(Kontrakt-)LogistikAnalytische und planerische Fähigkeiten, technisches und kaufmännisches ZahlenverständnisSehr gute Kenntnisse im Umgang mit SAP und den MS-Office Programmen, vor allem Excel
im Bereich Immobilienwirtschaft. Hohe Eigenmotivation, Teamfähigkeit und Flexibilität sowie die Bereitschaft, Verantwortung zu übernehmen, werden erwartet. Gute Kenntnisse in der Anwendung von MS Office
, innovativ und flexibel DAS BIETEN WIR IHNEN Home Office & flexible Arbeitszeiten Work-Life-Balance Bike-Leasing "JobRad" Aufgeschlossene Teams Urlaubs- und Weihnachtsgeld Und viele weitere Benefits warten
, innovativ und flexibel DAS BIETEN WIR IHNEN Home Office & flexible Arbeitszeiten Work-Life-Balance Bike-Leasing "JobRad" Aufgeschlossene Teams Urlaubs- und Weihnachtsgeld Und viele weitere Benefits
Betreuung durch einen festen AnsprechpartnerUrlaubs- und WeihnachtsgeldPrämienzahlung Mitarbeiter werben Mitarbeiter von bis zu 1.000 €Betriebliche AltersvorsorgeMöglichkeit auf Home-Office in Absprache
-Office in Absprache mit unseren KundenFlexible Arbeitszeiten durch ein persönliches GleitzeitkontoIndividuelle WeiterbildungsmöglichkeitenOption auf Übernahme durch unseren Kunden Das klingt
offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad! We attach great importance to work-life balance. We stand for the compatibility of family and career! That's why
toolsMS Office package, advanced Excel, Power PointCategory B driving license We are looking forward to your application and to applicants who enrich our diverse culture! Regardless of age, gender, origin
good reasons to work at DKV Mobility. For example, we offer you comprehensive company health management, parent-child offices (from 2023) and support you in leasing your eBike through our partner Jobrad